Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du som underlag???Sådär. Klar Visa bifogad fil 133938
Det är typ en resväska en pusselväska!Vad har du som underlag???
Ser nästan ut som en resväska
Vilken färg har du på ditt? Jag har lagt rosa och regnbåge sugen att lägga nått mer, dom är rätt roliga ändåJag väntar fortfarande på att kunna pussla mitt Krypt, men det kommer saker i vägen hela tiden
Silver. Jag letade efter det i över ett år för jag såg dem långt innan de började säljas i Sverige och sedan har det bara blivit liggande så längeVilken färg har du på ditt? Jag har lagt rosa och regnbåge sugen att lägga nått mer, dom är rätt roliga ändå
Du får försöka prioritera om så du hinner lägga det! Det rosa tog nog inte mer än runt 7 timmar för mig, det regnbågsfärgade runt 4 tror jag.Silver. Jag letade efter det i över ett år för jag såg dem långt innan de började säljas i Sverige och sedan har det bara blivit liggande så länge
Nja, det är relativt tydliga nyanser i det bruna, så det ska nog gå ganska okej tror jagUj, nästan klar, men kommer väl svåra området @Trott ?
Ska nog utse pussel inatt att börja på, och plocka undan förra pusslet.
Haha kul att du också gillar katter på pussel. När jag beställde från pusselfantasten i höstas gjorde hon mig uppmärksam på att typ hälften innehöll motiv med katterVisa bifogad fil 134914
Nästa blir också 500bitars från samma kartong. Anledningen jag köpte denna, katterna