Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ăr kattgalen sĂ„Haha kul att du ocksĂ„ gillar katter pĂ„ pussel. NĂ€r jag bestĂ€llde frĂ„n pusselfantasten i höstas gjorde hon mig uppmĂ€rksam pĂ„ att typ hĂ€lften innehöll motiv med katter
Eller hur? Jag tycker att det Àr sÄ smart.Klart. Tavelramar var perfekt som pusselbord sÄ det kommer den att fÄ fortsÀtta vara.Visa bifogad fil 135484
Det funkar okej, men pusslet rör pÄ sig och gÄr lÀtt sönder, sÄ man kan inte rÀkna med att det bara Àr att fortsÀtta dÀr man var sist utan behöver sÀtta ihop vissa delar/bitar igen. Jag föredrar en vÀska alla gÄnger, dÀr ligger det stilla och Àr smidigt att bara stÀnga och ta undan.Hur bra fungerar en pusselmatta? Sugen pÄ att börja pussla igen men med klÄfingrigt barn i huset och en unghund som smakar pÄ det mesta kÀnns det nödvÀndigt att kunna ta bort pusslet pÄ dagarna
Funkar helt okej, men upplever att pusselbitarna kan bli lite böjda och det kan ibland vara svÄrt att flytta lagda bitar pÄ mattan för den Àr sÄ strÀv. Under december nÀr vi hade en pusseladventskalender rullade vi inte ihop mattan utan flyttade den till arbetsrummet med pusslet pÄ istÀllet nÀr vi hade gÀster. SÄ skulle jag köpa nÄgot nytt idag sÄ skulle jag hellre köra pÄ vÀska eller tavelram och förvara under soffa eller sÀng t ex.Hur bra fungerar en pusselmatta? Sugen pÄ att börja pussla igen men med klÄfingrigt barn i huset och en unghund som smakar pÄ det mesta kÀnns det nödvÀndigt att kunna ta bort pusslet pÄ dagarna