Hur stort pussel lägger du?Såhär ser det ut när jag pusslar Alla lådorna och skivorna är samma pussel
Visa bifogad fil 132014
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur stort pussel lägger du?Såhär ser det ut när jag pusslar Alla lådorna och skivorna är samma pussel
Visa bifogad fil 132014
Jag tror att det var detta pusslet så 3000 bitarHur stort pussel lägger du?
Fint! Ja men så pass stort pussel kan jag förstå alla lådor för ett "fjuttigt" 1000 bitars hade det känts overkillJag tror att det var detta pusslet så 3000 bitar
Visa bifogad fil 132017
Jo precis. Det tänk dig då hur det ser ut med 5000 bitar men har bara film och inte foto på detFint! Ja men så pass stort pussel kan jag förstå alla lådor för ett "fjuttigt" 1000 bitars hade det känts overkill
Jo jag hade också flera brickor/lådor när jag la 5000 bitarsJo precis. Det tänk dig då hur det ser ut med 5000 bitar men har bara film och inte foto på det
Vilket mysigt! Jag bygger på ett med jul och katter också, men inte hunnit med på ett par veckor.Visa bifogad fil 133373
Nästa pussel, perfekt nu i december och juletid
Häftigt!Det här var lite extra kul i och med den ojämna kanten. Lite extra klurigt. 1500 bitar.
Visa bifogad fil 133458
Och jisses, ja du har du att göraSenaste inköpet på Amazon hade kostat strax över 1000, men sen blev det nedsatt till ca 450 kr så då kunde jag inte låta bli! Visa bifogad fil 133763
Det är uppdelat på 1500 bitar x 9 påsar, och blir ca 2 m x 1,4 m så kommer kunna lägga hela på golvet i syrummet men kommer lägga 1500 bitar åt gången och "samla dom på hög" tills jag kan lägga ut hela, ta kort och sen plocka ihop det har ett 9000 Disney från Trefl också, det är uppdelat på 1500 bitar x 6 påsar, så får se vilket jag lägger förstOch jisses, ja du har du att göra
Om jag ens hade tålamod till sådant, vettikatten var skulle ha den nånstans. Har du bra space i hemmet lägga ihop hela sen?
Det ser himla mysigt ut ditt pussel!Visa bifogad fil 133941
Har kommit så här långt på några timmar (suttit då och då med det)
Kanske blir klar inatt
@Trott Imponerad över hur snabb och snyggt du verkar du lägger.