Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är typ en resväskaVad har du som underlag???
Ser nästan ut som en resväska![]()
Vilken färg har du på ditt? Jag har lagt rosa och regnbågeJag väntar fortfarande på att kunna pussla mitt Krypt, men det kommer saker i vägen hela tiden![]()
Silver. Jag letade efter det i över ett år för jag såg dem långt innan de började säljas i Sverige och sedan har det bara blivit liggande så längeVilken färg har du på ditt? Jag har lagt rosa och regnbågesugen att lägga nått mer, dom är rätt roliga ändå
![]()
Du får försöka prioritera om så du hinner lägga det! Det rosa tog nog inte mer än runt 7 timmar för mig, det regnbågsfärgade runt 4 tror jag.Silver. Jag letade efter det i över ett år för jag såg dem långt innan de började säljas i Sverige och sedan har det bara blivit liggande så länge![]()
Nja, det är relativt tydliga nyanser i det bruna, så det ska nog gå ganska okej tror jagUj, nästan klar, men kommer väl svåra området @Trott ?
Ska nog utse pussel inatt att börja på, och plocka undan förra pusslet.
Haha kul att du också gillar katter på pussel. När jag beställde från pusselfantasten i höstas gjorde hon mig uppmärksam på att typ hälften innehöll motiv med katterVisa bifogad fil 134914
Nästa blir också 500bitars från samma kartong. Anledningen jag köpte denna, katterna![]()