Pulsmätare

M

Mix Vixi

Jo funderar på att köpa en pulsmätare. Vill såklart ha en som fungerar bra. Jag har sett "Polar Easy" och undrar om det är någon annan som använder/använt den och berätta om den fungerar bra?

Eller finns det andra bra pulsmätare? (som inte kostar skjortan)

Sv: Pulsmätare

Den har väl de funktioner som jag behöver.
Jag använder min pulsmätare för att se aktuell puls. Jag tycker även det är bra att man kan ställa in pulsvärden, då den larmar om man kommer för lågt eller för högt. (Bra särskilt när man tränar intervalller)

Nån annat finess har jag aldrig känt behov av att ha.
Det jag kan reta mig på är att jag gärna skulle ha längre räckvidd till klockan. Som det är nu kan man ju knappt hoppa av förrens den tappar kontakten.

Ok, tack för svaret. det låter ju bra.

Men har en liten undran till: Det räcker att köpa "Polar Easy" alltså alla delar som behövs finns med där eller? Jag har nämligen sett nått som kallas "Wearlink" och undrar då om man måste köpa till en sådan med eller nått?? (Det står ju i och för sig inte någonstans att det är så men man vet ju aldrig... bäst att fråga :))

*knapplån*

Har också jag funtat på att skaffa en Polar, men är inte riktigt med på hur man använder den, nån som kan förklara lite? :p

har oxå tänkt att köpa en... men fattar inte hur den ska sitta:confused: är det ingen som har en bild på hur det ska sitta?

Liknande trådar

Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
978
Senast: Kakis
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
615
Senast: Krålus
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 349
Senast: Stergo
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
463
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Akvarietråden V