Pulsmätare...vilket märke är bäst?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Lotsil123
  • Startdatum Startdatum
L

Lotsil123

Jag tänkte köpa mig en pulsmätare i "julklapp" till min lilla travar 2-åring, så att han och jag kan bli lite mer vetenskapliga på vår väg mot fame and fortune...

Jag har lite sisådär tidigare erfarenhet av pulsmätare - jag hade en för en fem-sex år sedan som inte var bra, taskig kontakt hur fasen jag än försökte med koksalt och flyttning av "kontakterna"...

Undrar om det finns någon här som har erfarenhet av olika märken, vilka som är bra/mindre bra/usla...?

Sv: Pulsmätare...vilket märke är bäst?

Har en Polar.
Enda negativa är att den störs av lysrören.. så det har hänt att jag stått och "krånglat" i onödan , för utanför stallet funkar den perfekt!!

Sv: Pulsmätare...vilket märke är bäst?

Använder Polars "trådlösa" modell. Haft den i tre år och den har aldrig krånglat, mer än slut batteri :)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag tänkte kolla vad det finns för erfarenheter här av snubbliga hästar. Jag har ett sexårigt fullblodssto som snubblar väldigt...
Svar
13
· Visningar
4 427
Senast: Gimlan
·
Ridning Hej på er! I oktober förra året kom dröm hästen hem. En vaken, het, känslig varelse som ändå har alla fyra hovarna i marken och går...
Svar
14
· Visningar
1 579
Senast: Mabuse
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 407
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 419
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka