Pullarträns

Alice.Å

Trådstartare
Hej!
Funderar på att köpa ett pullarträns då jag tycker att det är så sjukt snyggt haha;). Men min häst är varken stark eller drar.
Kan ett pullarträns påverka negativt?
Vill även höra lite för och nackdelar:)

Om jag inte ska köpa ett pullarträns, vilket tycker ni då att jag ska köpa? (Inga jättepriser nu haha)

Hej!
Funderar på att köpa ett pullarträns då jag tycker att det är så sjukt snyggt haha;). Men min häst är varken stark eller drar.
Kan ett pullarträns påverka negativt?
Vill även höra lite för och nackdelar:)

Om jag inte ska köpa ett pullarträns, vilket tycker ni då att jag ska köpa? (Inga jättepriser nu haha)

Köp ett , spänn in det rätt så det varken sitter för högt eller för långt ner.

Jag personligen anser att nosgrimma inte behövs alls så frågan blir egentligen om din häst behöver en nosgrimma. Om inte så spänn din pullarnosgrimma löst men inte så löst att det blir obekvämt för hästen och var glad över ditt snygga huvudlag. Om du bedömer att hästen behöver nosgrimma så fundera på varför den behöver det.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
325
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: dukie
·
Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
602
Senast: Bison
·
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka