Pudlar i olika färger - djurplågeri

Sv: Pudlar i olika färger - djurplågeri

Så länge färgen inte är giftig dvs skadar hunden på något sätt så kan jag inte se det som djurplågeri....

Otroligt korkat / onödigt dock...
 
Sv: Pudlar i olika färger - djurplågeri

Skitlöjligt, undrar hur man är funtad i skallen som vill ha en rosalila hund?
Fast så länge färgen är ofralig så stör det hunden mindre än alla dessa tröjor,kepsar och annat pynt folk envisas klä sina hundar i.
 
Sv: Pudlar i olika färger - djurplågeri

Precis, det är skitlöjligt ( precis som att klä ut hunden i prinsesskläder m,m ) men jag ser det inte som djurplågeri..
 
Sv: Pudlar i olika färger - djurplågeri

håller med i era åsikter så länge det inte är giftigt/farligt inte djurplågeri .men onödigt, löjligt och fånigt.

sen hur bra är det för hud och päls?

hur påverkar det pälskvaliten osv
 
Sv: Pudlar i olika färger - djurplågeri

redigt trams, men djurplågeri klassar jag det inte som. Hundar ska ju ändå vara färgblinda..Tycker hundparfym är snäppet värre då det reducerar hundens naturliga lukt.
 
Sv: Pudlar i olika färger - djurplågeri

Ska det där vara snyggt på nått vis? För jag ser verkligen inte meningen med det
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I samband med kursen jag går nu som handlar om sårbarhet och mod och att öppna sig för sårbarhet, så ska man fundera ut situationer där...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 403
Senast: Niyama
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag kommenterade en bild på FB där någon hade köpt massor av raketer. Härligt att se att folk bryr sig om andra än sig själva. :( Jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 014
Senast: Rouise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp