Pudel och stövare

C

carina 58

Hej. Finns det nån mer som har en blandras Pudel och Stövare? Min dotter har en 3-årig tik (stor pudel och Finn stövare), en helt underbar hund. Det skulle vara roligt om det fanns någon som har nåt liknande, som ville höra av sig.:confused:
 
Sv: Pudel och stövare

Går det bra med Finskstövare/Hamiltonstövare :p :devil:

35.jpg
 
Sv: Pudel och stövare

Hej. Klart att det går bra med din hund. hon är ju supersöt. Men jag var ute efter att hitta någon med en liknande korsning. Hur gammal är din hund, är det en sällskaps eller jakthund eller båda delarna?:)
 
Sv: Pudel och stövare

Hon är 1 år och 3 mån :angel:
Ja, tack, hehe. Hon är en Jakthund, jagar int så ofta eftersom hon e ganska ung, men hon har fått nån hare :)
 
Sv: Pudel och stövare

Hej. Va kul att det blivit nån hare, det är ju kul att det lyckas när det är en unghund. Är det du som jagar?:)
 
Sv: Pudel och stövare

Hej. Finns det nån mer som har en blandras Pudel och Stövare? Min dotter har en 3-årig tik (stor pudel och Finn stövare), en helt underbar hund. Det skulle vara roligt om det fanns någon som har nåt liknande, som ville höra av sig.:confused:

Ursäkta mig lite men har du möjligtvis bild på din lilla vovve? Jag har nämligen pudlar själv och det skulle vara kul att se en blandning mellan pudel o strövare. (för övrigt är jag inte speciellt myclet för blandisar :angel: )

/Jenny
 
Sv: Pudel och stövare

Ursäkta mig lite men har du möjligtvis bild på din lilla vovve? Jag har nämligen pudlar själv och det skulle vara kul att se en blandning mellan pudel o strövare. (för övrigt är jag inte speciellt myclet för blandisar :angel: )

/Jenny

Hej. Klart att jag har bilder på våran Vittra. men jag vet inte hur man gör för att lägga in bilden här. Är nybörjare inom data värden.:o
 
Sv: Pudel och stövare

Hej. Klart att jag har bilder på våran Vittra. men jag vet inte hur man gör för att lägga in bilden här. Är nybörjare inom data värden.:o

Här är hon, tyvärr en liten bild. Hon är väldigt lik en unghunds Biard, tycker jag. Kan ingen tala om för mig hur jag lägger in en större bild?:confused:
 
Sv: Pudel och stövare

Du får prova att länka till en enskild bild istället för hela albummet. Länken bör sluta på .jpg för att det ska funka. Enklast är att högerklicka på bilden, gå in på egenskaper och kopiera länken till bilden som står bredvid "adress" alt. "url". Lycka till! :D
 
Sv: Pudel och stövare

th_hundar097.jpg



Jag kan:idea: . Tack snälla ni alla för hjälpen. Här kommer en bild på Vittras pappa.:bow:
 
Sv: Pudel och stövare

hundar101.jpg



Tog mig friheten att lägga in en större bild. OM du klickar upp din bild först i naturlig storlek, och sedan kopierar adressen...då blir den större.

Vad mycket päls den verkar ha. Fast den hade en viss charm måste jag säga.
 
Sv: Pudel och stövare

hundar101.jpg



Tog mig friheten att lägga in en större bild. OM du klickar upp din bild först i naturlig storlek, och sedan kopierar adressen...då blir den större.

Vad mycket päls den verkar ha. Fast den hade en viss charm måste jag säga.

Jag får väl säga tack igen då:bow: . Det var så jag ville ha bilden, men med tanke på vilket sjå jag haft med att få fram en bild över huvut taget så nöjde jag mig med att det syntes nåt.
Ja, visst är hon fin, en helt underbar hund, full av bus och ideer.:rofl:
 
Sv: Pudel och stövare

Vad söt hon var. Jag har själv en brun dvärgpudel=) En underbar ras tycker jag. Livlig, glad, lekfull. Helt perfekt helt enkelt. =)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: animalasia
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp