Psykiatrin idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag hade jag tid på psykiatrin ang ett nytt läkarintyg och framtida medicin mot min ADD.

Hon var garanterat en av de bästa läkarna jag träffat. Lät mig prata, ställde bra frågor och jag fick tid på mig att berätta om mitt mående. Fick direkt en bra känsla när jag såg henne. Om man jämför med förra läkaren som var jätte stressad och körde i princip över mig.

Hon skulle även kalla till ett nytt sipmöte eftersom försäkringskassan inte kom på det förra.

Synd bara att jag var så fokuserad på tiden till psykiatrin att jag glömde att ringa min psykolog och tala om att jag inte kunde komma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 110
Senast: Sasse
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej. Dethär är en sak som jag har tänkt på om jag skulle skriva här för det är ganska känsliga saker och många kanske inte delar om...
Svar
19
· Visningar
2 265
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte skriva lite om anorexi idag. Men först så vill jag säga tack till alla som har kommenterat saker och så och att jag vet att...
2
Svar
21
· Visningar
3 199
Senast: Shaggy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Först och främst måste jag verkligen tala om hur otroligt lättad jag är nu när vi fått mer timmar på dotterns förskola. Stressen gick...
Svar
15
· Visningar
2 046
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Spännande och intressanta hus till salu, del 2
  • Nämen!
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur