Ps träns. Hur i storleken?

huggabugga

Trådstartare
Hej!
Jag undrar över hur ps of Sweden high jump är i storleken?
Har en häst som har cob/full. Så är lite osäker på storleken. På hemsidan står det att man ska ta en storlek större om man har en som är lite mittemellan. Vad är eran erfarenhet?

Hej!
Jag undrar över hur ps of Sweden high jump är i storleken?
Har en häst som har cob/full. Så är lite osäker på storleken. På hemsidan står det att man ska ta en storlek större om man har en som är lite mittemellan. Vad är eran erfarenhet?
Ingen erfarenhet av jump men en annan av deras modeller, ja dom är små i storleken. Min har i normala fall full på översta hålen och på PS har samma häst i mitten på sidostyckerna.

Små, jag skulle ta full.
De första modellerna var mer normala i storleken, vet inte riktigt vad de använder för modeller nu för tiden :cautious:

Små.

Jag har en häst som normalt har full. PS high jump så har hon full men nackstycke, pannband och nosrem och i XF

Så skulle tveklöst ta full om du inte köper ett väldigt gammalt. Så ska du ta cob.

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
280
Utrustning Hej! Jag är ny här och detta är mitt första ”inlägg”. Jag undrar om Hunter träns fortfarande säljs? Såna med platta nosgrimmor! Jag...
Svar
9
· Visningar
700
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 672
Senast: Murray
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur