Pryl att sätta fast mobilen i, för film?

Har du ingen hund? Då får man aldrig slut på saker att fota och filma. :o

Var det uk eller amerikanska ebay du handlade ifrån? Kom grejerna långväga, och hur lång tid tog det att få dem?
Räknas tre katter? ;)

Amerikanska. Klickade hem dom förra veckan, så dom är inte här än. Känner inte att jag har så bråttom att få hem dom heller, jag vet ju som sagt inte riktigt vad dom ska användas till :angel:
 
Räknas tre katter? ;)

Amerikanska. Klickade hem dom förra veckan, så dom är inte här än. Känner inte att jag har så bråttom att få hem dom heller, jag vet ju som sagt inte riktigt vad dom ska användas till :angel:

Räknas och räknas, men de får väl duga. Du kanske kan starta en sån där klickerkattkanal på youtube. :idea:

Nu har jag shoppat också... Jag kan inte begripa varför det ska vara gratis frakt från Kina, medan det kostar ~150 spänn från UK. :cautious:
 
Räknas och räknas, men de får väl duga. Du kanske kan starta en sån där klickerkattkanal på youtube. :idea:

Nu har jag shoppat också... Jag kan inte begripa varför det ska vara gratis frakt från Kina, medan det kostar ~150 spänn från UK. :cautious:
Oh, ser framför mig hur jag kommer bli nästa youtubestjärna. Kanske inte på ett positivt sätt, eftersom jag har en katt som högaktningsfullt ger blanka fan i godis, en som är all over the place och en som tycker att "sitt" är det enda kommandot man behöver kunna. Det kan bli intressanta filmer!
Ska komma ihåg att tacka dig när jag får ta emot pris på någon stor gala :D
 
Nu sitter jag vid datorn och kan visa bilder:

12036450_840284786091714_3559726819972707307_n.jpg


11261661_840284799425046_6207945409083897420_n.jpg
 
Nu sitter jag vid datorn och kan visa bilder:

12036450_840284786091714_3559726819972707307_n.jpg


11261661_840284799425046_6207945409083897420_n.jpg

Ser ut precis som det jag beställde! Fast jag tog rött istället för rosa (på båda). :D

Funkar fjärrkontrollen bra? Jag förstod inte riktigt beskrivningen, är det så att om man har android så funkar den andra knappen som zoom? O_o
 
Ser ut precis som det jag beställde! Fast jag tog rött istället för rosa (på båda). :D

Funkar fjärrkontrollen bra? Jag förstod inte riktigt beskrivningen, är det så att om man har android så funkar den andra knappen som zoom? O_o

Jag har iPhone och har bara tryckt på os-knappen. Är kameran igång så tar den bild eller startar och avslutar video.

Maken provade med sin Sony lite snabbt, och den lilla knappen gjorde samma sak där. Meeeen os-knappen verkade vilja göra andra grejer, när han inte hade kameran igång så höjde den volymen - så det är säkert så att den vill zooma :D
 
Jag har iPhone och har bara tryckt på os-knappen. Är kameran igång så tar den bild eller startar och avslutar video.

Maken provade med sin Sony lite snabbt, och den lilla knappen gjorde samma sak där. Meeeen os-knappen verkade vilja göra andra grejer, när han inte hade kameran igång så höjde den volymen - så det är säkert så att den vill zooma :D

Spännande. Många nya sätt att misslyckas katastrofalt med filmningen. :laugh:
 
Och nu är grejerna skickade. Lär ta några veckor att komma hit, men det kanske är lika bra. :D

Edit: och ett mail från säljaren också, som avslutas med "
(Brazil needs about 30-60 days to arrive,because the customs and the post there are not well)", vilket fånigt nog roar mig något enormt! :D
 
Senast ändrad:
Jag har fått en ting-est, jag har fått en ting-est, rat-a-ta-ta-ta-ta!

conga_rats___updated_by_mirz123.gif


En liten röd fjärrkontroll låg och väntade så snällt i brevlådan idag! :up:
Var inte beredd på att den skulle dyka upp redan, så jag hade inget batteri till den. Men jag rånade köksvågen (som visade sig ha nästan gjort slut på sitt också...) bara för att kunna prova den, och jodå! Funkar! :D

Zoomknappen är lite lömsk, dock. Verkar bara kunna zooma in. Bäst att låta bli den. :p
 
Jag har fått en ting-est, jag har fått en ting-est, rat-a-ta-ta-ta-ta!

conga_rats___updated_by_mirz123.gif


En liten röd fjärrkontroll låg och väntade så snällt i brevlådan idag! :up:
Var inte beredd på att den skulle dyka upp redan, så jag hade inget batteri till den. Men jag rånade köksvågen (som visade sig ha nästan gjort slut på sitt också...) bara för att kunna prova den, och jodå! Funkar! :D

Zoomknappen är lite lömsk, dock. Verkar bara kunna zooma in. Bäst att låta bli den. :p
Och var är filmerna? O_o
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp