wtf

Trådstartare
Min vovve fiser väldigt mycket trots att han bara får sin mat.. (royal canin) + han får råläderben ibland..
skrev en tråd förut om att han fes, fick då svaret att det kan bero på att han sväljer mycket luft när han tuggar ben.

han har inte fått ben på länge nu, men fiser fortfarande.. bajset varierar mellan fast å kletigt.. funderar på om han är känslig i magen och om jag bör byta foder till nåt som lämpar sig bättre?
 
Sv: Prutthund

Du borde nog prova ett annat foder, ja..! Prata med en veterinär så kan dom ge dej råd på vad som passar bra.

Min mammas hund har släppt sig otroligt mkt, men vi bytte foder och magen har lugnat ner sig..!
 
Sv: Prutthund

Även mina släppte sig ofta när de fick RC men sedan bytte jag foder (det som de är uppväxta med) och de har äntligen slutat fisa :) Ibland fiser den ena hunden men det är väldigt sällan.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: Fetaost
·
Katthälsa Jag har en vän som inte riktigt hittar i foderdjungeln och inte vet vad hon bör ge. Hon bad mig hjälpa henne, men jag är ingen expert...
Svar
18
· Visningar
6 895
Senast: mamman
·
Hundhälsa Kort sammanfattat så blev vovven dålig i somras. Hon började klia sig som en galning och ena ögat började svullna upp. Vi åkte till...
Svar
18
· Visningar
3 585
Katthälsa Vår 3 åring är en bondkatt modell större, mamman har norsk skogs katt nära i släkten och yngre syskonen + mamman är långhåriga. Vår är...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 163
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp