Provrida quarter?

lillamyggan

Trådstartare
Fick erbjudande i dag om att köpa en quarter valack för 35 000. Fem år, otränad. Fick se bilder på honom och han såg jätte fin ut. Nu är jag så sugen på att provrida men hade ju inte tänkt köpa ny häst riktigt än. Risken är ju att jag köper honom om jag gillar honom. Hade ju tänkt att köpa en mer färdig häst.

Ska jag provrida eller inte?

Jag vet att det är en dum fråga men jag måste skriva av mig lite om mina funderingar

Sv: Provrida quarter?

Givet tycker jag du ska prov rida honom.....
Det hade jag gjort ....Himla skoj att kunna utvecklas tillsammans ---
Tycker jag i alla fall.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 418
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 882
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Edla
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
3 890
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka