Prova på western och horsemanship?

Iddefixen

Trådstartare
Min pappa vill ha lektioner i horsemanship samt lite westernridning (men han har ingen ridbar häst). Och jag vet inte hur jag ska kunna hitta någon som har verksamhet och som har sådana lektioner. Men ni här på Westernforumet kanske vet? Jag kan noll om det här :confused:

Snälla hjälp mig :bow:

Sv: Prova på western och horsemanship?

Min pappa vill ha lektioner i horsemanship samt lite westernridning (men han har ingen ridbar häst). Och jag vet inte hur jag ska kunna hitta någon som har verksamhet och som har sådana lektioner. Men ni här på Westernforumet kanske vet? Jag kan noll om det här :confused:

Snälla hjälp mig :bow:

"JA aktiv häst" i säve/göteborg finns. Där kan han rida western i alla fall, PM:a om du vill ha telefon-nummer eller något. Finns även på internet. :smirk:

Det beror på lite var i Västra Götaland ni bor ;).
Det finns en del ställen man kan åka till där man också kan låna häst och lära sig både det ena och andra.

fanns det inte nån tjej i borås området som skrev en bok om horsemanship för några år sedan. kan hon ha nån verksamhet?
:confused:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 607
Senast: Nepenthe
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 990
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka