prova på distans ;D

K

Kissable

Hej Hej! Om allt fixar sig med häst, så ska jag nog prova på distans till hösten! Tycker det verkar jätte coolt ;) Det där med elektrolyter, när behövs det? Vilket tempo är bra att hålla? Behöver massa andra tips, så skriv på :D

Sv: prova på distans ;D

Kul att du vill prova på distans :) Ett tips är att du använder dig av sökfunktionen för att hitta svar på det du undrar över. Det har diskuterats ett flertal gånger på detta forum.

En fråga till övriga. Var tog den nålade tråden vägen som fanns här ett tag? Den som innehöll en massa information som totala distansnybörjare ofta undrar över.

hej hej hej :) JAA vad kul - en till som ska prova distans! själv ska jag rida min första PP nästa säsong (2009) tror jag, köpte pållan för två månader sen vill inte jäkta med henne.;)
lycka till !

Du kan ju också leta upp distansare i närheten av där du bor. De har säkert någon träningsritt som du kan vara med på. Jag tycker personligen att man får en hyfsat bra blick för vad distansen innebär då. I alla fall på träningsritterna här. Mycket trav i ett "lugnt, jämnt tempo". Jag tycker att det är jättemysigt på träningsritterna här i alla fall! Jag och totton min ska gå vår första CL på Hökensås, det blir skitkul :)

hejhej, jag skulle också vilja prova på distans med min arab som är f.d galoppör, men jag vet inte så mkt om det.. bara att det ser bara så himla roligt ut:D

det är himla kul :) !! jag och honey är ännu inte ute på tävling, men även tränigssättet (så att säga..) är ju kuuul!
tänk bara; massa härliga hästar & ryttare, sammanhålligen, alla glada färger på grejorna, sköna sadlar, härlig miljö...:love:

Liknande trådar

Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k...
2
Svar
28
· Visningar
1 851
Senast: Mineur
·
Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har...
2
Svar
27
· Visningar
2 459
Senast: Elise4321
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Hej, Min katt fick 4 jätte pigga kattungar men ena har sina tassar åt andra hållet eller vad man ska säga den äter och sover och får...
Svar
5
· Visningar
861
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka