prova galopp?

P

paljett

vet nån om nåt läger el kurs el stall där man kan prova galopp? Helst där man kan låna häst där.

Sv: prova galopp?

paljett skrev:
vet nån om nåt läger el kurs el stall där man kan prova galopp? Helst där man kan låna häst där.

går du in på www.unggalopp.se så hittar du bland annat information om galopp kurser som skall hållas i sommar, om projektet "galopp på ridskola" och massa annat!

Sv: prova galopp?

Menar förståss www.unggalopp.nu !!! :o
Går du in där hittar du alla de av galoppförbundet finansierade/delvis finansierade kurser och programverksamhet. Även Belldale och UngJägersro finns det länkar till.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
828
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
650
Senast: Miingla
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 990
Senast: Gunnar
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 115

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam

Hästrelaterat

Omröstningar