Prov i grönt kort! Behöver man plugga på något?

Sandrahorse99

Trådstartare
Hej hej! jag har gått en grönt kort kurs utbildning och ska ha prov på söndag? Ni som gjort detta behöver man plugga eller vad går prover ut på? Hehe jag är så van med prov i skolan så för mig är allt en vanlig vana att plugga till prov. Men det kanske man inte behöver eller gör man det? :):o:D
 
Sv: Prov i grönt kort! Behöver man plugga på något?

Är aldrig fel att plugga inför prov, läs igenom dina anteckningar och böcker så går det nog bra.
 
Sv: Prov i grönt kort! Behöver man plugga på något?

Jo, du behöver ju kunna det som ni gått igenom på kursen och det som står i boken ni fått. Sedan är det ju ett praktiskt prov också.
 
Sv: Prov i grönt kort! Behöver man plugga på något?

Gör alla frågor på hemsidan (antar att du har nya boken)
Titta igenom korsord och delprov du redan gjort

Det är inte så svårt, och du behöver bara 24 av 30 rätt för att bli godkänd
 
Sv: Prov i grönt kort! Behöver man plugga på något?

Får man inte använda TR under provet? När jag tog grönt kort så fick man använda det, men dom kanske har ändrat på det där?
 
Sv: Prov i grönt kort! Behöver man plugga på något?

Nej du får inte ha med någonting till provet idag, ändrades 2012 (om jag räknar rätt på åren) då hela utbildningen reviderades
 
Sv: Prov i grönt kort! Behöver man plugga på något?

Jag skrev iofs provet precis innan det ändrades men jag tyckte att det var riktigt lätt, pluggade inte något men då fick man ju ha TR med sig när man skrev. :)
 
Sv: Prov i grönt kort! Behöver man plugga på något?

grönt kort kursen innan var rätt mkt mer "flummigt" än nu ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 086
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
770
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 023
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 119
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp