Sv: Protest

Kan dessutom inte se hur det skall påverka forumets innehåll att man rent tekniskt lägger det under ett annat form.
PL

Ni har ju flyttat Barock forumet och NH OXÅ.... VARFÖR!!! det blir bara rörigt att gå igenom alla andra forum för att komma dit..

Jag håller med!

Jag hittar inte till foder-forumet, utan får söka för att komma åt det (via sökfunktionen) - var ligger det nu? Dåligt, för man kommer ju inte åt det via snabblistan.

Nej, det var ingen förbättring.

OM man nu vill ha det så här så vore det bra med någon markering på dom forumen som även har underforum, så man vet var man kan hitta fler kategorier.

(fast det bästa var ju om alla syntes i listan på en gång.)

håller med:mad: foder är ju så stort område. så det behöver ett eget ställe

Jag har funderat på någon typ av markering.

Sedan tycker jag faktiskt ni skall lugna ner er lite, alla forum finns kvar de har endast flyttats runt lite.

Innan senaste forum-uppdateringen fanns bara fyra underrubriker synliga på alla sidor mot 26 just nu, forumen hittades ändå.

När det gäller foder anser jag det vara viktigt men det finns andra områden inom hästvård som är minst lika viktiga som inte ens har ett eget forum, hovvård, exempelvis.

*lånar tråd*

Jag hittar inte foder. Vart finns det nu?

Och de som vill fråga om foderstater, ska de skriva under Hästvård eller får de inte skriva alls?

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
587
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama