proteinknölar??

I

isaaak_

min häst har "proteinknölar" på ryggen. Det är ingen som vet varför hästar får det, vissa påstår att det kan bli så när man inte byter shabrak ofta, men jag rider aldrig med samma shabrak mer än i max en vecka.. en del säger att dom får knölarna när dom får i sej för mkt protein, men det har jag också kollat... han har inte ont av dom, men dom ska ju inte vara där.. I början hade han fler än vad han nu, han har 3 sycken.. är det någon som har ett tips till mej som jag skulle kunna pröva? :confused:

Sv: proteinknölar??

prova att lägg den där den hör hemma, dvs bland häst relaterade sidor
Så får du nog bättre svar

Sv: proteinknölar??

tänkte precis säga samma sak.. då får TS nog bra svar :)

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 247
Senast: Bison
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 562
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 620
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka