Proteinfoder från Edel eller Mustang motsvarande krafft protiein?

YorkWann

Trådstartare
Ja, som överskriften lyder, finns det något foder från Edel och Mustang med HÖGT proteininnehåll? (Googlat men jag blir itne så mkt klokare)

Sv: Proteinfoder från Edel eller Mustang motsvarande krafft protiein?

Verkar som det inte finns nåt motsvarande KP.

Nä hittade inte heller. Kollade på Edel uggfoder, men får inte fram innehåller riktigt på grisfoder..

Ja, som överskriften lyder, finns det något foder från Edel och Mustang med HÖGT proteininnehåll? (Googlat men jag blir itne så mkt klokare)

Det enda foder jag känner till som har liknanden värden som Krafft Protein är Kvarnbyfoders Proteinmineraler 300 gr smb rp och 9,1 MJ, men Proteinmineralerna har mineraler och vitaminer tillsatta vilket jag inte tror KP har.

Troligen finns det sugg eller nötfoder som är proteinkoncentrat också av olika fabrikat, men jag är inte så insatt där att jag kan ge något tips.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 541
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Som prefixet lyder, finns det nåt som motsvarar dessa märken i energi och smrp? Framförallt undrar jag över krafft muskel då jag...
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: Maria_81
·
Foder & Strö Pga av flytt kommer det inte finnas möjlighet att fortsätta fodra med Mustang Protein+ pellets. Jag har kontaktat dem, men pga att jag...
Svar
6
· Visningar
864
Senast: MonteRose
·
Foder & Strö Efter att ha fått analyssvaren på årets grovfoder satte jag igång och räknade foderstater. Då kvoterna är lägre än jag haft förr behöver...
Svar
15
· Visningar
3 050
Senast: Kodiak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka