Protector Schabrak

Inka-90

Trådstartare
Är det någon som har Protector schabraken? Det är dressyrmodellen jag funderar på. Vad tycker ni om dem? De känns ju rejäla och stadiga till ett bra pris men håller de färg o form efter tvätt? Så de inte krymper ihop o blir för små för en 17" sadel efter tvätt.

Det är denna modell jag tänker på:

13566420-2013567420-20Schabrak20dressyr.jpg

de0b1f6bf66178a2d837c4d4839e1fcf.jpg

Sv: Protector Schabrak

jag har ett och är suuuupernöjd! vågar ju knappt säga det men jag tycker att de är i klass med mina schabrak ifrån equiline

Om jag inte minns helt fel blev dom bäst i test i tidningen ridsport för några nummer sedan.

Åhh! det låter ju lovande! jag tycker de är riktigt snygga och för det priset kan man ju köpa ett par stycken.

jag har dock haft problem med att hitta vad dom finns att köpa och framför allt de beiga med guldkanten så är de någon som hittar de får ni gärna pma mig;)

Behöver du verkligen fler? ;)

Borde inte din sadelkammare svämma över snart? :p

Men jag håller med om att schabraken du visade var fina :)

Jag har ett. Har haft ett beiget innan och det låg mkt bättre under sadeln än det jag har nu. Såhär ser det ut:

Nytt004.jpg

Du får gärna köpa det Ïnka-90 ;)

Passar inte ås bra till "min" nordsvensk. ser väldigt litet ut på honom :crazy: Annars är det ett väldigt "stadigt" shabrak och krymper inte!

Vet inte hur dom nya protector schabraken är men har några äldre som jag är super nöjd med, håller färg och form tvätt efter tvätt.:)

Har några äldre protector schabrak som jag är super nöjd med, håller färg och form tvätt efter tvätt. Bra passform också.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 045
Senast: Ajda
·
Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 536
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 114
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Starlink
  • Textilåtervinning
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur