protec riddamask

S

sulan_88

kvittar det om man har dom på fram- eller bakbenen??:confused:
kollade på börjes hemsida och där står inget om det...

jaa det gör det!!just dom (om du menar dom vita senskydden som är öppna fram?) är framskydd. Har aldrig sett helt öppna bakskydd. Dessutom är de konstruerade så de passar inte bak

Nja det GÅR ju att ha dem på bak, har sett flera st som haft det. Problemet är ju att de blir lite korta bak eftersom baksenan/benet är längre än fram.
Ex Eskadron har senskydd som är gjorda för bakben oxå, fast de är ju så klart dyrare än Protec-skydden.

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
714
Senast: fio
·
Utrustning Hej Behöver lite tips. Har en kvalitetssadel "Butet" som är något smal vid manken och vid sadelprovning sa sadelprovaren att jag...
Svar
16
· Visningar
661
Senast: Smultron
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
909
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka