JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Proposition om ny djurskyddslag framflyttad
Moderator
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Dagbok
Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
2
Hästnyheter
På en presskonferens under torsdagsmorgonen meddelade statsministern att de pandemirestriktioner som hittills har gällt, tas bort från...
Hundhälsa
Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen.
Den 20:de september i år...
14
15
16
Tovig katt
Katthälsa Min långhåriga hatar att bli borstad så jag klipper honom lite då och då istället.
Jag tar med sax först, sitter ofta ute på bron och så...
SkorpSmulan
8 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 102
Katt
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Det riktigt akuta hinner du ändå inte fram till vet med om det är utanför normala öppettider och det är redan med i planeringen enligt...
ainasoja
8 minuter sedan
Svar: 82
Visningar: 3 660
Hund
Rehabtid dragna tänder
Katthälsa Maja fick ju dra två tänder när hon var 16. Åt som vanligt dagen efter, fick smärtlindring ett par dagar och vi hade återbesök för att...
Sassy
Idag kl 22:46
Svar: 3
Visningar: 84
Katt