Projekt hästnäring-friskvård-personlig utveckling

cela

Trådstartare
Driver ett projekt som syftar till att bygga upp ett nätverk mellan etablerade och potentiella företagare inom hästnäringen samt friskvård / personlig utveckling.
Tanken är att skapa en grund för att utveckla nya samarbeten företagare emellan så att deras respektive verksamheter utvecklas.

Ett konkret exempel är att samordna ett kurspaket med tex: Kost/logi, dressyr eller hoppträning, massage för ryttaren, massage för hästen, föreläsning i personlig utveckling / ryttarcoaching.

Nu alla kreativa Bukare vill jag att ni hjälper mig att spåna på andra ideér vad det gäller olika samarbeten mellan dessa skilda verksamheter, fritt fram för förslag!!:bump:

Sv: Projekt hästnäring-friskvård-personlig utveckling

Det låter suprkul och intressant. Synd att jag bor i fel del av landet, annars kunde vi slå våra påsar ihop...

Jag tänker mig ett stall med ett gym uppe på höskullen. Lyxigt förstås, med dusch och allt. Massage/smink/frisörrum bredvid och kanske en föreläsningssal.

Lycka till!

Sv: Projekt hästnäring-friskvård-personlig utveckling

Mer friskvård?

Hur fodra för bästa resultat? hur träna min häst långsiktigt för det ändamål jag har?

Hur träna som ryttare? vad äta som ryttare? vad tänka på för att få hållbar kropp? (mkt slitskador)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Banta/slimma ner shettis?

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka