Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hornbach och Bauhaus om du har nån sån i närhetenBlev kär i en tapet. (ja eller flera...) När man då upptäcker att den kostar 7-800 spänn per rulle Hm.
Vilka mer än rusta och clas ohlson har humana priser på tapeter? Min studentplånbok tillåter icket 700 spänn per rulle alltså.
Jag gillar Borosan och Decorama, på nätet brukar de kosta ca 200 kr/rulle.Blev kär i en tapet. (ja eller flera...) När man då upptäcker att den kostar 7-800 spänn per rulle Hm.
Vilka mer än rusta och clas ohlson har humana priser på tapeter? Min studentplånbok tillåter icket 700 spänn per rulle alltså.
Om jag valt till mitt eget sovrum hade jag valt den översta, men om jag valt till våran junior så hade jag valt den nedersta. Lite mer neutral men ändå väldigt finJa, dessa tapetval
Fått hem 4 provbitar. Någon ni känner något för? Positivt som negativt. Det är sonens rum dom ska upp i och han har sagt sitt. Men vill gärna ha fler åsikter samt tips på någon annan som ni tror hade funkat innan vi bestämmer oss
Jag hade valt den översta, med fåglarna.
jag oxå
Om jag valt till mitt eget sovrum hade jag valt den översta, men om jag valt till våran junior så hade jag valt den nedersta. Lite mer neutral men ändå väldigt fin
Blev tvungen att plocka ned lampan igen, jag använde fönsterkitt till rutorna men det höll inte när det började blåsa, en ruta trycktes in, så kan det gå. Men jag gör om det med silikonlim istället och då skall det nog hålla bättreEn gammal gatlampa (hög och rysligt tung) som stod i London ursprungligen renoverades och jag har lärt mig att plåtslagare är jag inte men jag fick ihop den till slut och nu lyser den här.
Blev tvungen att plocka ned lampan igen, jag använde fönsterkitt till rutorna men det höll inte när det började blåsa, en ruta trycktes in, så kan det gå. Men jag gör om det med silikonlim istället och då skall det nog hålla bättre
Har du kollat på skånska byggvaror? Vi köpte därifrån. Men jag minns inte hur de hade med olika höjder, tror inte vi har någon ovanlig höjd nämligen.Någon som har erfarenhet av Jysks garderober (med skjutdörrar)? Eller vet någon annan butik som säljer skjutdörrsgarderober som är ca 230 cm höga? Vi har 2,35 i takhöjd så Ikeas garderober passar tyvärr inte. Jag är inget fan av Elfa/Lundbergs.
Så vitt jag kan se är de som Elfa och säljer dörrar och inredning men inte garderobsstommar. Jag skulle vilja hitta något motsvarande Ikeas paxgarderober men i höjd som passar ossHar du kollat på skånska byggvaror? Vi köpte därifrån. Men jag minns inte hur de hade med olika höjder, tror inte vi har någon ovanlig höjd nämligen.
Ah sorry, missförstod dej då. Vi köpte bara dörrar nämligen. Hoppas du hittar något!Så vitt jag kan se är de som Elfa och säljer dörrar och inredning men inte garderobsstommar. Jag skulle vilja hitta något motsvarande Ikeas paxgarderober men i höjd som passar oss
Jem&fixNågon som har erfarenhet av Jysks garderober (med skjutdörrar)? Eller vet någon annan butik som säljer skjutdörrsgarderober som är ca 230 cm höga? Vi har 2,35 i takhöjd så Ikeas garderober passar tyvärr inte. Jag är inget fan av Elfa/Lundbergs.
Säljer också bara dörrar, inte garderober.Jem&fix
Någon som har erfarenhet av Jysks garderober (med skjutdörrar)? Eller vet någon annan butik som säljer skjutdörrsgarderober som är ca 230 cm höga? Vi har 2,35 i takhöjd så Ikeas garderober passar tyvärr inte. Jag är inget fan av Elfa/Lundbergs.