Jag vill se bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill se bild
Skit snyggt ju
Tack för det! Snyggt
Tack!Skit snyggt ju
Tack! Man bör inte stänga helt i fronten,jag har 3cm mellan pinnarna,hade tänkt sätta panel o sen borra 4cm hål i mönster,men hittade inte borrkronanTack för det! Snyggt
Jag vill bygga in vår också. Dock tror jag vi lämnar öppet för själva luftintaget i så fall, jag har fått för mig att det är bäst för maskinen.
Rotade fram förebilder på badrummet så här kommer dom och några nu när det är klart.
Duschväggen är beställd och kommer om ca 2 veckor
Före;
Efter;
Vi har byggt till duschdelen. Innan var rummet rektangulärt.
Nu är gaveln klar,todde jag ända tills jag tittade på bilden och insåg att jag glömt måla dom sista 2m på vindskivanHåller på med sista gaveln på nuset i kombo med taket på magasinet (ca 100kvm) Nästan alla takpannor är ner nu.
Och det är ca 2/3 kvar att panela på gaveln.
Fönstret i badrummet byttes igår.
Kan du sova inatt utan att det är gjort? Hade inte jag kunnatNu är gaveln klar,todde jag ända tills jag tittade på bilden och insåg att jag glömt måla dom sista 2m på vindskivan
Jag måste,det blev för kallt både för att måla o för torktiden som är på +5 grader,får ta det i morgon vid lunchtid så löser det sig,men det sticker i ögonen.Kan du sova inatt utan att det är gjort? Hade inte jag kunnat