Programmet word

_carmenzita_

Trådstartare
En inledande text om ca 10 rader envisas med att komma upp vid uppstart av programmet word, detta gäller bara när man vill öppna ett tomt dokument, hur får man bort det?
Är så irriterande att behöva radera bort varje gång man vill påbörja ett nytt worddokument.
 
Sv: Programmet word

du kanske har råkat spara malldokumentet någon gång. prova att ta bort texten och välja 'save as' i file-menyn. du får upp ett nytt fönster och längst ner i 'save as type' väljer du 'document template' och upptill i fönstret väljer du normal.dot
 
Sv: Programmet word

Alt. Sök efter normal.dot på datorn, högerklicka och välj Öppna och kolla om det ligger någon text där och spara sen. Kan vara flera mallar så kolla i alla normal.dot som du får fram på sökningen.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 007
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 212
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 943
Senast: Habina
·
Skola & Jobb Jag har precis köpt ny laptop, en Asus, som ska användas till studier. Jag tecknade en bas premuneration på Word eftersom jag kommer...
Svar
4
· Visningar
569
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp