Program...

C

Cronis

...till min webcam, där man kan ta bilder...
Finns det?

Jag har haft det förr men nu har jag det inte längre.
Jag vet inte hur ett sådant program fungerar riktigt, så ett på svenska vore ju töppers.

jag har en Labtec kamera om det är till nån hjälp....(oj vilken avancerad cam jag har...haha)
 
Sv: Program...

Detta va lite roligt faktiskt.
Inte nån som vet...?
 
Sv: Program...

Jag fick ett program med när jag köpte min webbkamera, något eget från Logitech, står inte vad det heter. Som alltid kan ju ett tips vara att söka på google...
 
Sv: Program...

Jo jag vet att man "borde" googla. Men eftersom jag är usel på att googla saker som program till datorn å sånt så tänkte jag fråga.
Men det verkade inte som om det va nån som visste nåt.

Antar att det får vara en ide att skita i det...
 
Sv: Program...

Haha! :rofl:
Smart, tänkte inte ens själv på det! Haha.
Tack! :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
968
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
658
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp