program i datorn

P

Panter

vad får man med om man köper en ny dator med xp??
Får man med word,excel,power point, movie macer, fontpage å alla dom där?? verkar inte vara det på denna datorn:crazy:

Sv: program i datorn

Allt det du räknar upp tillhör Microsoft Office och det säljs separat. Works kan följa med om du har tur, men det är rätt dåligt jämfört med de andra.

Office-paketet med Word, Excel, Power Point och Outlook kostar ungefär 5000:-, Frontpage ungeför 2000:-. Movie Maker är gratis och kan laddas ned från t.ex. www.download.com.

Alternativ till MS Office som är gratis är bl.a. OpenOffice och PC Suite som går att ladda ned på samma ställe som Movie Maker. Alternativ finns säkert till Frontpage också men jag är inte så hemma på den avdelningen.

Vad som följer med datan och inte är olika från olika gånger, beror på vad som erbjuds mm...

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 631
Senast: hastflicka
·
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 268
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
5 033
Senast: Fiorano
·
IT & mobiler Är det någon kunnig där ute som kan hjälpa mig i valet av ny dator? jag har en MacBook Pro från 2011 som fortfarande fungerar om än...
Svar
0
· Visningar
485
Senast: JEHL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka