TeamTanja

Trådstartare
Jag är webmaster på en sida, som heter knows.it i "efternamn". Nu har jag fått klagomål om att det kommer upp porrsidor när man går in på hemsidan och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Själva sidan ligger på telia.
För mig poppar det inte upp nån porr ifall det inte finns några fula meddelanden i gästboken (vilket det gör rätt ofta).

Finns det nåt jag kan göra? Kan det blir bättre ifall jag köper ett nytt domännamn?
 
Sv: Problem!

Jag ser inget...
Inte bara "dumma användare" som fått massa spywarez som de tror du är ansvarig för?
 
Sv: Problem!

Jag har flera hemsidor med ompekningsadresser som slutar på .knows.it
Ingen har drabbats av det där problemet.

Och apropå gästboken.. Får man gissa att du har Alxnets gästbok? Om jag var du skulle jag nog byta.. För; som sagt; det kommer ofta upp porrsidor när man går in på deras gästböcker..
 
Sv: Problem!

Jo, jag har alxnet och funderar på att byta. Har tagit bort den helt från sidan nu för att se om det blir bättre. Om klagomålen slutar så skippar jag alxnet helt sen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 311
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 459
Senast: Pratsch
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 625

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp