Problem med youtube

Lyan

Trådstartare
Är det någon mer som har problem med att youtube hänger sig och vägrar spela upp de flesta videorna? Ibland funkar det att öppna upp en helt ny flik och börja om, men då får man ju inte upp samma videos som i första fliken.
Jag har bara provat på min iphone för datorn är undanplockad. Telefonen är omstartad och jag kör via webbläsaren och har inte appen så felet verkar ligga hos youtube?

För mej funkade det igen när jag uppdaterade telefonen. Försökte bara uppdatera appen först med det gick inte överhuvudtaget.

Liknande trådar

IT & mobiler Min telefon (iPhone SE 2020) har börjat bli slö och framför allt med en app (Happy color) blir den jättevarm och hänger sig hela tiden...
Svar
6
· Visningar
560
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler En typ ny dator, max 2 månader. Fungerade felfritt tills idag. Det blev strömavbrott och efter det så funkar den inte som den ska...
Svar
0
· Visningar
565
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Jaha, då har jag fått ett mindre kul problem med min iPhone. Om jag spelar musik och inte har något i aux utgången så hörs det...
2
Svar
20
· Visningar
1 057
IT & mobiler Har precis skaffat bredband i min lägenhet och det funkar inte med min bärbara dator. Det kopplar ur och går enormt sakta. Däremot är...
Svar
4
· Visningar
598
Senast: trazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Utreda för allergi eller inte