Problem med visning av trådar på buke

månFare

Trådstartare
För nån vecka sen blev det annat utseende när jag kollar på trådar här inne på buke. Jag kan bara se ett inlägg i taget och ser en slags meny ovanför med linjer mellan inlägg som visar vem som svarat vem...
För att ändra så måste jag välja annat visningsalternativ, i en meny ovanför, till linjär visning. Det är irriterande att behöva göra det varje gång man titta på en ny tråd. Dessutom kan jag bara se sidan 1 på linjär visning. Eller så måste jag se ett inlägg åt gången.

Hur gör jag för att slippa ha det på detta vis ??? Jag vill ju ha det som jag hade det förut

jag har förresten Vista på datorn (om det kanske hjälper nån)

Sv: Problem med visning av trådar på buke

Har du kollat så du inte har råkat spara i trådad visning i kontrollpanelen?

Sv: Problem med visning av trådar på buke

hmm var i min profil o tittade men hittade inte på nåt direkt...
Dock löste det sig när jag städade datorn från alla cookies och gamla minnen av hemsidor. Så nu fungerar allt som det ska igen !! :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 923
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama