A
alke_
tjenare!
jag har ett lite större problem och det är när jag hoppar så flyger min skänkel totalt bakåt
. Jag tävlar i hoppning lokalt o tränar då o då ibland. Men mina instruktörer säger inget om det fast jag bett dom om hjälp. Det utgör inget större problem för mig, jag är i balans över hindret o efter hindret men det är bara så irriterande att på varje bra bild man får så sitter skänklen i ljumsken på hästen
.
jag är lite låst i mitt knä o kniper och reser mig via knäet i språnget, men fast jag enbart tänker på skänklen så åker den bak.
har ni nått tips som jag kan pröva o få bukt med den!
hoppas bilden syns. detta är inte den värsta underskänklen, finns dom gångerna då den är ännu längre bak, fast överkroppen är i samma position.
jag har ett lite större problem och det är när jag hoppar så flyger min skänkel totalt bakåt
jag är lite låst i mitt knä o kniper och reser mig via knäet i språnget, men fast jag enbart tänker på skänklen så åker den bak.
har ni nått tips som jag kan pröva o få bukt med den!

hoppas bilden syns. detta är inte den värsta underskänklen, finns dom gångerna då den är ännu längre bak, fast överkroppen är i samma position.