Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt är uppdaterat och jag använder standard-tangentbordet vilket jag har gjort hela tiden.Den här uppdateringen rättade en stor mängd buggar, men det kan säkert finnas en och annan kvar.
Om jag kommer ihåg rätt var det så att användartaggningen fungerade bra för de flesta men att vissa hade problem. Jag försökte då hitta en gemensam nämnare för de med problem. Som jag kommer ihåg verkade inte OS eller webbläsare vara problemet generellt utan möjligen vilket tangentbord man använder på mobilen.
Har du provat att uppdatera allt och kanske provat med ett annat tangentbord @Malin_L ?
Det går fortfarande inte att tagga användare från mobilen. Men det verkar ju vara ett fel som inte behöver åtgärdas för dom som har det.
Den här uppdateringen rättade en stor mängd buggar, men det kan säkert finnas en och annan kvar.
Om jag kommer ihåg rätt var det så att användartaggningen fungerade bra för de flesta men att vissa hade problem. Jag försökte då hitta en gemensam nämnare för de med problem. Som jag kommer ihåg verkade inte OS eller webbläsare vara problemet generellt utan möjligen vilket tangentbord man använder på mobilen.
Har du provat att uppdatera allt och kanske provat med ett annat tangentbord @Malin_L ?
Jag kan inte heller tagga, har inte ändrat på något på telefonen sedan tidigare. När jag försöker tagga och skriver t ex @Gun så blinkar hela användarnamnet fram under mindre än en sekund, dvs jag har inte en chans att hinna klicka på det.Allt är uppdaterat och jag använder standard-tangentbordet vilket jag har gjort hela tiden.
Det var inga problem att tagga användare innan uppdateringen. Med samma telefon, operativsystem och tangentbord.
Nu sitter jag med Xperian och då funkar det ju men den andra är just en (gammal och ouppdaterad) Samsung.Nu har en användare på ett annat forum sagt att det fungerade bra med Samsung tangentbord.
@Ninnurur @LenaH @Silver Girl kan ni hjälpa mig med lite mer info?
Jag har Samsung s7 som uppdaterades i förrgår.Det är ett led i att försöka få fram vad det kan bero på, utan att veta var man skall leta efter felet är det inte lätt att hitta.
Nu verkar det vara den avancerade editorn som är problemet, om det har att göra med samsungtangentbord vet jag inte eftersom alla inte svarat på om det är det de använder?
Ladda ner SwiftKey istället. Så mycket bättre än Samsungs egna och taggningen funkarOch sånt här strul gör helt klart att jag är mindre aktiv på forumet. Kan vara på väg att skriva något men raderar allt och struntar i det när taggningen strular.