Problem med Buke...

Sv: Problem med Buke...

Jag hade oxå problem vid 12-12.15 idag, så pass att jag gav upp o gick o vilade i stället.
Kanske ska testa FF som Gunnar säger, har hört många som är nöjda med den.

Nu hade jag problem vid 20.30 igen. Så mycket att jag gav upp och övergav Buke helt.

det e jobbigt när man skrivit ett aslångt inlägg så bara försvinner allt :p

vad är det som e så dåligt ?

Gillar inte flikarna som ligger nästan överst på sidan, alltså de olika sidorna man sitter på, gillar heller inte att man kan ha som favoriter på IE och det går allmänt segt för mig med FF.

Flikarna är ju det BÄSTA! Man slipper de hatade fönstrerna!
Fattade inte din mening om favoriter?

Jag har oxå ganska ofta problem med att inte få upp sidorna korrekt. Det som Sorbe i sitt första inlägg stämmer precis förutom debug meddelendet. Har FF.

*lån*

Idag har det segat till och från. Senast precis innan jag skrev detta inlägg..

Gillar inte flikarna som ligger nästan överst på sidan, alltså de olika sidorna man sitter på, gillar heller inte att man kan ha som favoriter på IE och det går allmänt segt för mig med FF.

Bokmärken är samma som favoriter,fast i firefox.

Jag tycker det går jättebra att använda firefox.

Men även IE 7 är bra också!

kl

Ikväll har jag haft gigantiska (nåja ;)) problem. Data base error och grejer.
Har IE, senaste versionen (samt bredband med hög hastighet).

kl
har firefox och bredband (snabb) men det som sorbe tog upp i första inlägget händer ändå, så jag tror inte att det blir nån större skillnad för de som tänkt byta.

förutom att det är allmänt segt (datorn??), så ökar inte mina inlägg, fast jag skriver. har stått på samma tal i två dagar nu, trots att jag har skrivit rätt mkt :crazy:

haha samma här :rofl:

Ni har gjort livet svårt för mig :devil::rofl:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: bettysmatte
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 865
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30