Problem i ridningen

Sv: Problem i ridningen

Jätte bra tips allihopa, jag skall verkligen försöka få till det nästa gång (utan att stressa upp mig om det blir fel) så återkommer jag med hur det gick samt kanske lite bilder så får ni gärna kommentera om det ser bättre/sämre ut :)

Sv: Problem i ridningen

Hej!

Finns en superbra bok av en sjukgymnast.. balans till häst heter den. Den har även avsuttna övningar för att jobba upp en bättre sits. Jag älskar den boken- den förklarar också varför man sitter hur man gör och hur det påverkar hästen. Klart värd att läsa när du är klar med Sally (som jag faktiskt inte orkat läsa på flera år).

/Lavinia, som just nu rider enbart barbacka på tränarens order.. Jupp, jag börjar få en riktigt trevlig balans!

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 844
Senast: __sofia__
·
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 684
Senast: Milosari
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 946
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama