Problem efter låd-flytt

McFlurry

Trådstartare
Min katt har aldrig haft problem med att gå på lådan innan. Men veckan innan jul så behövde vi flytta på lådan för vi fick fiber till huset och dosan sitter där hennes låda stod innan. Lådan är flyttad från ena sidan av en garderob till den andra sidan av garderoben, ca 3 meter. Sen dess har hon inte gått på lådan en enda gång, utan gör sina behov ute eller i typ köksvasken :cautious: Har visat henne lådan på nya stället men vet inte vad jag mer kan göra? Tips någon?

Min katt har aldrig haft problem med att gå på lådan innan. Men veckan innan jul så behövde vi flytta på lådan för vi fick fiber till huset och dosan sitter där hennes låda stod innan. Lådan är flyttad från ena sidan av en garderob till den andra sidan av garderoben, ca 3 meter. Sen dess har hon inte gått på lådan en enda gång, utan gör sina behov ute eller i typ köksvasken :cautious: Har visat henne lådan på nya stället men vet inte vad jag mer kan göra? Tips någon?

Flera lådor och flytta på befintlig låda igen kanske?

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, honor, båda kastrerade. Efter sommaren slutade den ena att kissa på lådan. Jag har provat allt, fler lådor, annan...
Svar
2
· Visningar
406
Senast: MajaKattis
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 472
Senast: lirco11
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 585
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka