Älskar också hösten! Det är så fint ute, man kan plocka bär/svamp, det är högtid för jakten, det är så mysigt att sitta inne med en stickning, tända ljus, te
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här att det är mörkt på kvällarna och man kan tända ljus och lampor är nått som jag verkligen älskar. Pyromanen i mej vaknar till livI likhet med @nightcrawler m fl har jag lätt att bli nedstämd och, tja, litet mellow på hösten/vintern. Med åren har jag i huvudsak förlikat mig med det, men det är förstås ändå rätt trist. I år försöker jag motverka det genom att laborera med ljus-inredningen hemma. Skapa stämningsfulla och mysiga miljöer, i första hand inomhus men även i någon mån ute i trädgården.
Kanel på kaffet alltså?
Funkar det på vanligt, enkelt bryggkaffe?
Ganska starkt kaffe och skummat iKaffe (Oatly) med kanel på toppen är så himla gott!
Tack för tipset, måste provas! Jag som inte dricker te hade uppskattat ett lite lyxigare kaffe såhär på hösten!
Jag brukar dusta ner kanel eller kardemumma direkt i filtret ihop med bryggkaffetTack för tipset, måste provas! Jag som inte dricker te hade uppskattat ett lite lyxigare kaffe såhär på hösten!
Jag såg ett arrangemang liknande denna häromdagen på ett kafé. Det var så sjukt mysigt att jag tänkte göra någonting liknande hemma, men har inte hunnit än.Jag ska också ta in hösten, ska ut o plocka löv idag, men vet inte vad jag ska göra med dem än...tips?
Jag såg ett arrangemang liknande denna häromdagen på ett kafé. Det var så sjukt mysigt att jag tänkte göra någonting liknande hemma, men har inte hunnit än.
Kanel på kaffet alltså?
Funkar det på vanligt, enkelt bryggkaffe?