Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stairwaytoheaven skrev:Jaadu, det loppet måste dom ju bara visa
Lass Drop kommer att bli mycket intressant att få se under sadel.
Vem vet Scarlet kanske får lite sug på att springa också
Om jag fattat det här med anmälningar rätt så använder dom minitel och jag tror att det går att anmäla VÄLDIGT tidigt till loppen.Tror att man kan anmäla flera månadet iförväg.
Sen är det ju bara att ta bort om man inte vill vara med.
Har en fundering! Tror ni SHJ anmäler Lass Drop bara för att vara utfyllnad i loppet? Knappast! Fastän han är aldrig startad i monté är han nog ordentligt testad under sadel. Ska mycket spännade att se i Vinnare på söndag.Montéryttare skrev:Nu börjar nedräkningen... Undra vem som vinner Cornulier i år!?!
Spännande att Stig anmält Lass Drop sen Energetic är ju en hårding...
Men Ilster d´Espiens anmäls trots skada är ju oxå underligt
Ska bli kul o se startlistan!!!
Nån som vet om det sänds på teve??
Maggan skrev:Har en fundering! Tror ni SHJ anmäler Lass Drop bara för att vara utfyllnad i loppet? Knappast! Fastän han är aldrig startad i monté är han nog ordentligt testad under sadel. Ska mycket spännade att se i Vinnare på söndag.
solros skrev:Jag tror på Jardy eller Miss Castelle.
Montéryttare skrev:Han blev aldrig riden hemma, och sen såg han aldrig ut som nån typisk montéhäst... Så det ska bli skojj o se vad han kan uträtta. Jag är rädd för att det blir galopp med tanke på att det är hans första lopp... Men vi får se, ska bli riktigt kul!!!
spunken skrev:vem rider?
Prakas skrev:Jag tar hjärtat till hjälp igen och säger att det blir Scarlet Knight!
Dock utan "The Swedish man on the moon..."
Mr Steven skrev:Ni får ursåkta men är det nån häst som jag verkligen ogillar så är det scarlet ...fy f*n vilken ful och tråkig häst......hoppas han lägger tävlingskorna på hyllan snart!!!!
ja villken tur att det är ett fritt land då för jag kommer inte ändra inställning till den hästen...Prakas skrev:Detta är förvisso ett fritt land och ett fritt forum.
Men det du skrev var väl ändå lite onödigt?
Lite respekt och hyfs tycker jag att vi kan ha, oss travvänner emellan här på buke?
Mr Steven skrev:ja villken tur att det är ett fritt land då för jag kommer inte ändra inställning till den hästen...
sorry om jag gjorde dig upprörd
solros skrev:Locqueneux rider nog inte mycket monté tror jag.
Hoppas han sätter upp Zandra Widén om hon inte har någon att rida. Hon har ju vunnit flera lopp på Vinncennes i vinter! Om man får rida Cornulier på lärlingslicens så måste det ju vara perfekt att få viktlättnad på en, i monté, oprovad häst... Nathalie Henry har väl också lärlingslicens och hon fick ju rida Scarlet förra året så då borde ju Zandra få rida...
Scarlet ja, ful kan man väl inte kalla honom? Visst har han en tråkig inställning, han verkar ju inte vilja tävla. Redan i Kungapokalen 2002 fick skötaren vända upp honom bakom bilen innan start...
Tänk om han hade haft samma skalle som Varenne... Fast han var ju också ful... Enligt Humlan