Privatlån

Jackies

Trådstartare
Är det någon som tagit ett privatlån på en mindre summa, ca 20 000 kr utan att ha fast anställning. Jag är timanställd. Är det möjligt att det går? Några erfarenheter?
 
Sv: Privatlån

jag har ett privat lan, pa en summa betydligt hogre an 20 000. Fast da star min far som medlantagare med sitt hus som sakerhet, och jag betalar helt enkelt av lanet.

For en summa som 20 000 vet jag inte om det egentligen ar vart att ta ut det pa lan.

Sedan beror det nog pa bank kontor ocksa, varat ar ratt sa medgorliga da farsan har haft mycket med dem att gora med foretaget osv.
 

Liknande trådar

Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
473
Senast: Windy
·
Skola & Jobb Läser en artikel i tidningen där en man belåtet berättar hur han slutat jobba, flyttat från storstaden till en mindre stad. X hade...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
8 130
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Vårt hus är litet - VÄLDIGT litet. För det mesta är jag fullt nöjd. Mindre utrymme att städa :D ! Men drömmen har väckts om att lägga...
2
Svar
21
· Visningar
1 718
Senast: bettysmatte
·
Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 989
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp