B
Battin
Var i landet hittar man prisvärd inkörning för en unghäst som skall sikta på premie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ehh...skrev ett inlägg om att man kunde träna upp dem i Estland. Men var tydligen inte nog patriotiskt????? Förlåt så hemskt mycket om någon kände sig trampad på sina små tår...
Till alla:
Håll tråden allmänt, annars så ryker den omg.
Snurrfian-moderator
Jag håller med jp, okej då om man gör reklam för sin egen verksamhet, men det är ju både prisvärt och många som är nöjda med att ha sina unghästar på inkörning/uppträning i Estland, vad är det som är så fel med att skriva det? Annars får man nog ta bort hela tråden eftersom ts faktiskt efterfrågar prisvärd inkörning....
Står det i reglerna, men som sagt ville jag ge er chansen att diskutera saken, sen hann jag inte formulera mig helt genomtänkt när jag försökte hinna slänga in ett svar på frågan trots att tiden egentligen inte fanns, jag ber om ursäkt.Reklam, annonsering och marknadsföring är inte tillåtet på forumet. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras på annonssidorna, länksidorna eller genom att köpa banner-plats på sidorna.