Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
fibergi bas får jag betala 140kr för en 25kg säck.
Har fastnat för det fodret då jag hade en svårfödd dam innan jag fodrade med det.
Hippo basic gav jag innan men tyckte hon stirrade upp sig av det fodret och hon gick inte upp i vikt, men det är ju mitt personliga tycke sen kan det ju funka suveränt för andra.
Hur mycket ger då av de olika sorterna? Är det ett så kallat helfoder eller ska det kompletteras med en massa annat? Jag vet att fodergivan varierar från häst till häst och från grovfoder till grovfoder, men vad är rekommendationerna?
jag ger min pålla 2kg/dag och det ska vara ett fullfoder. Det jag ger extra är vitlök och äppelcidervinäger.
Alltså det var fibergi basen jag skrev om ovan, hippo basic gav jag nått liknande men som sagt blev mer nöjd med fibergi bas:en
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.