Priser SIHS??

Jjuulliiaaa

Trådstartare
Kanske inte hör hemma här men.. Vi planerar att ge i present att åka till stockholm horse show till tjejerna och försöker räkna ut vad det skulle kosta ungefär. Nån som vet vad biljettpriserma brukar vara UNGEFÄR en heldag för barn resp vuxna?
 
Det beror helt på vilken dag ni ska ska vara där och vilka shower ni vill se, vad ni ska äta, hur mycket ni shoppar loss på mässan och eventuellt boende. Är det yngre barn rekommenderar jag matinén som går på lördagen.

Jag skulle räkna på ca 1000 kr / person beroende på vad ni handlar. Har för mig att biljettpriserna förra året låg på mellan 275 och 375 / person och föreställning. Är dock inte säker då jag jobbar som funktionär nere i stallarna och därmed har tillgång till samtliga shower.

Vill ni minska kostnaderna så ge barnen en fast summa att handla för på mässan ( om ni är intresserade av den, alla är inte det) och välj billigare alternativ vid maten. Finns bla hemköp i MS och förra året hade vi foodtrucks nere hos rashästarna med snittpris på 85, är dock nte helt säker på att de kommer vara där i år igen.

Biljetterna släpps för övrigt den 25 maj så då får ni tillgång till priser och mer information.
 

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 197
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 473
Senast: Oh_really
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 896
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 801
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp