Priser på vagnar

Fia-Lina

Trådstartare
Har möjlighet att köpa en eller flera gamla vagnar, som jag berättat förut. Nu är det bara det att de vill att jag lägger bud :(
Så himla svårt, bättre att i så fall få ett för högt pris och få säga:
-Tyvärr, jag har inte råd!
Nu vet jag ju inte om jag lägger mig onödigt högt, eller om dom säger nej för att dom tycker det är ett skambud.
Usch, svårt är det!

LIA, jag har PM:at dig!

Lotta

Sv: Priser på vagnar

Tycker det är jättesvårt att ge bud. Förmodligen vet väl inte säljaren vad den är värd.

Enklast är väl att kolla runt på alla annonser så man får en uppfattning om ungefär hur mycket de är värda.

Hoppas det går bra med ditt budande och att vi får se dina fynd här på buke!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 816
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 864
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka