Priser på Kraffts foder?

Iddefixen

Trådstartare
Sitter och räknar på kostnader för kraftfodret. Vi använder enbart Kraffts produkter. Någon som vet vad Kraffts Müsli, grund och havre kostar?

Sv: Priser på Kraffts foder?

grund kostar 120:-/säck. Det är väl 30 kilo?

grunden går på runt 130:-

Kan oxå berätta att en i stallet köpte exakt samma betfor som jag för 69:- & jag betalar 130:- . (de va inte de du undra men ändå)

De är väl 25 kg i säckarna?

I Uppsala betalar jag 120 kronor för en säck Grund. Jag har för mig att müslin kostar runt 200 kr, ganska mycket högre kilopris alltså. Vad havren kostar har jag ingen aning om.

Det varierar mellan produkterna hur många kilo säckarna är på. Grund och havre innehåller 30 kg, müsli 25 kg.

På Granngården här i Karlstad kostar Grund 120 kr, Musli 199 kr.
Havren vet jag inte, då jag får havre från annat håll.

120 kr ger jag för en säck grund på 30kg
De andra produkterna vet jag inte vad de kostar då jag inte använder dem.

Köpte häromdagen 25 kg Krafft Lusrsn Pellets för 142,81
30 kg Krafft Groov 125 för 194,25 och Betfor (märke?) 25 kg för 106,56 enligt kvittot.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
671
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 104
Senast: nyttnick
·
Hästvård Hej! Jag vet inte om detta är rätt ”ämne” att lägga diskussionen i men chansar ändå och hoppas på många kloka och bra svar. Jag har ett...
Svar
0
· Visningar
585
Senast: Lovisa.E
·
Anläggning Bytte ju bort torven för det kändes mindre och mindre klimatsnällt att använda och har hittat ett (visserligen franskproducerat)...
Svar
8
· Visningar
1 465
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka