priser på krafft???

panzy

Trådstartare
Nån som kan ge ca priser (inkl. moms) på följande krafftprodukter?

Krafft PLUSS BLÅRÖD
Krafft MÜSLI
Krafft SPORT
Krafft ENERGI
Krafft PLUSS GRÖN
Krafft PROTEIN
Krafft PONNY

Tacksam för svar!
 
krafft protein kostar här 33o kr för 30 kg och jag tror muslin ligger runt 200 kr. Resten vet jag inte
Kan du inte gå till närmaste butik och kolla?
 
problemet (kanske inte direkt något problem, men..) är att i min butik skriver de inte priserna så man får gå till kassan och fråga isf... och att fråga om priset på 6 olika fodersorter känns lite dumt....
 
Kan de inte skriva ut priserna så ta listan med dig o gå o fråga. Lägg gärna till fler sorter du vill ha prisuppgift på.
Kan de inte göra sig besväret att sätta ut priserna så måste du besvära dem med att fråga om det.
// Linda
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej alla kloka hästmänniskor, Jag har en 6-årig PRE-hingst, han är ca 165 cm hög och nätt i typen. Väger just nu ca 440 kg, han bör...
Svar
18
· Visningar
1 980
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Är det någon som vet hur man räknar ut kaloriintaget baserat på färskfoder? Vår veterinär vill att vi räknar ut Ascots kaloriintag...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: Lisalei
·
Hundträning Hej alla hundmänniskor! Jag skulle behöva råd! Har precis blivit jourhem åt en 4 årig kille från Rumänien då de som adopterade honom...
2
Svar
33
· Visningar
3 836
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 857

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Hundförarjacka
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp