Priser och plaketter på utställning?

igbest

Trådstartare
Vad menas med Priser och Plaketter på utställning, kan vem som helst gå in och köpa p&p eller är det för de som har vunnit något speciellt? :confused:

Sv: Priser och plaketter på utställning?

Nej vem som helst kan inte köpa saker där utan efter färdig bedömning så går man dit med sin kritiklapp (om man så vill( och visar upp den och så kan man få köpa rosett/rosetter motsvarande den bedömning man fick. T.ex. om min hund fick Exc, blev 2:a i konkurrensen med CK så kan jag alltså få köpa en röd rosett (exc), en blå (2:a plats) och en rosa (ck).

Skulle det gå riktigt bra så man får ett inteckningskort så kan man även byta in det mot något motsvarande det värdet där eller så kan man spara det och samla på sig en hög för att komma upp i ett högre värde och sen byta in dom.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 070
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 187
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!