Priser Kiropraktor??

Sv: Priser Kiropraktor??

Betalar 1070 för en behandling och då kommer kiropraktorn ut till stallet. Vet inte om de är dyrt eller billigt..

Mellan 900-1200. Då kommer hon ut hit, jobbar både som kiro och vet. Såklart utbildad inom båda. ;)

Min ET tar 500 för grundlig genomgång av hästen, 250 för behandling. Resetillägg tilkommer, eller så åker man ut till henne.
Hon behandlar med kiropraktik, massage, TENS och akupunktur. Helt suverän :love:

Min ET behandlar med akupunktur, massage, kiropraktik och biolight.
Samt att hon kollar sadeln så den ligger bra.
Jag betalade 800 och hon gjorde underverk med hästen samt gav mig en del enkla tips :-)

Jag betalar nästan 1700kr för en behandling av en av sveriges mest renommerade Osteopat...
Värt de pengarna!

Liknande trådar

Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
709
Hästvård Är det någon som opererat kissing spines i närtid? Vad har resultatet blivit? Vart och vem utförde operationen och varför blev det...
Svar
1
· Visningar
360
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 070
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
496
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Hönstråden II