Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hade ert max legat på en 2 årig omplacering på en ras /linjer ni ville ha? Friröntgad, frisk, utan olater, grundtränad, bra MH, startad med bra resultat.
Vad hade ert max legat på en 2 årig omplacering på en ras /linjer ni ville ha? Friröntgad, frisk, utan olater, grundtränad, bra MH, startad med bra resultat.
25 000 kr kanske. Köpte våra 2 valpar för 20 000 st nu med rabatterat pris pga känner uppfödaren som ville att de skulle hamna här. Annars tar hon ca 25 000 kr. Valpar i min ras ligger mellan 15 000-30 000 ca.Vad hade ert max legat på en 2 årig omplacering på en ras /linjer ni ville ha? Friröntgad, frisk, utan olater, grundtränad, bra MH, startad med bra resultat.
Jag sålde en sån för 50.000 för ett par år sedan, så därikring.Vad hade ert max legat på en 2 årig omplacering på en ras /linjer ni ville ha? Friröntgad, frisk, utan olater, grundtränad, bra MH, startad med bra resultat.
Hur menar du?Det är total utopi. Sånt finns inte. Och finns det så är det inte pengarna som avgör.
Men rent hypotetiskt så hade jag kanske kunnat betala valppris. Enbart pga att det är själva grejen att skola upp hunden själv. Jag vill inte ha en färdig en.
Jag tror att den hypotetiska säljaren kanske tagit ungefär valppris.
Troligen att såna unghundar i hennes ras är så eftertraktade att de knappt finns att köpaHur menar du?